Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik de bestelde artikelen thuis verwachten?

Indien je op werkdagen voor 16:00 uur besteld hebt en alle artikelen voorradig zijn, dan kun je het pakketje de volgende dag verwachten. Zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace link. Via deze link kun je de zending volgen.

Wanneer een order artikelen bevat die niet voorradig zijn, zullen we de order eerst compleet maken, voordat we deze versturen. Wil je de reeds op voorraad zijnde artikelen al eerder ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice via 0541-292545 of mail ons.
.
Houd hierbij klant- en/of ordernummer bij de hand!

Wat gebeurt er als ik op het moment van afleveren niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent op het aflevermoment, nemen de bezorgers het pakket weer mee. Via een notificatie in je brievenbus zie je wat de volgende stap is.
In enkele gevallen komt de chauffeur de volgende dag nogmaals langs voor een tweede poging, wanneer je dan weer afwezig bent, wordt het pakket bij het dichtsbijzijnde postkantoor afgeleverd. Hier kun je het pakket op een later moment afhalen.

Kan ik een artikel ruilen/retourneren?

Indien je een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heb je het recht het product binnen 8 dagen na aflevering aan Vitavie te retourneren. Je dient voorafgaand een mail te sturen naar Vitavie dat je jouw bestelling wilt retourneren. Retourzendingen kunnen alleen worden geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en indien aanwezig, de plastic verzegeling op de verpakking niet is verbroken. Hierbij geldt tevens dat de kosten en het risico voor retourzendingen voor rekening van de klant komen. Ongefrankeerde retourzendingen of zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd. Vitavie zal na ontvangst van de retourzending, binnen dertig (30) werkdagen het factuurbedrag restitueren, indien aan de bovengenoemde eisen is voldaan.

Stuur het te retourneren product naar:
Vitavie
p/a Holomed Nederland
Almelosestraat 4
7631 CG Ootmarsum

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling betalen via:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Bancontact / MisterCash
  • Overboeking

Hoe weet ik of mijn bestelling is binnengekomen?

Wanneer de betaling is geslaagd verschijnt er op uw scherm een pagina waarop staat dat uw bestelling is geplaast. Je ontvangt tevens per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Wat gebeurt er als mijn betaling niet juist wordt verwerkt?

Mocht het zo zijn dat je betaling wordt geweigerd, probeer je gegevens dan nog een keer in te vullen om er zeker van te zijn dat alle gegevens die je hebt ingevoerd kloppen. Mocht je dan nog steeds problemen ondervinden, neem dan contact op met onze Klantenservice via mail (info@vitavie.nl) of bel ons op 0541-292545 (maandag t/m donderdag 08.30 - 17.00 uur en vrijdag 08.30 - 16.00 uur).

Bestellen

Betalen

Verzending & Levering

Retourneren

Mijn Account

Acties

Privacy

Over Vitavie


Nog geen antwoord gevonden op uw vraag? Wij zijn ook te bereiken via deze weg:

Telefonisch:

0541-292545

Wij zijn telefonisch te bereiken van:

Maandag t/m donderdag: 08.30 - 17.00 uur

Vrijdag: 08.30 - 16.00 uur

Mail ons

Wij proberen uw mail binnen 24 uur te beantwoorden.